Tuesday, February 1, 2011

Selamat datang Suarez dan Carroll... Goodbye El Nino

My-Red4ever dengan bangganya mengucapkan selamat datang kepada 2 penyerang baru yang menyertai Liverpool pada tarikh akhir musim perpindahan bulan Januari, iaitu Luis Suarez dan Andy Carroll. Kami mengucapkan selamat berjaya. You'll Never Walk Alone.


 
Luis Suarez akan menyarung jersi no. keramat Liverpool iaitu no.7


Andy Carroll akan menyarung jersi no.9 yang sebelum ini dipakai oleh Torres.


tak ku sangka akhirnya kita dapat berkerjasama.....

Ku relakan pemergianmu Torres ke chelshit.. aku tahu kau kemarukkan piala dan medal.. sebelum ini kau ada menyatakan yang Liverpool memerlukan pemain-pemain baru kalau nak kan kejayaan.. dan kau telah mencapaikan cita-cita itu setelah berhijrah ke chelshit dengan memecahkan rekod perpindahan British sebanyak 50 juta pound.

Hasil dari itu, Liverpool berjaya mendapatkan 2 pemain bintang yang akan membuat kau menyesal seperti Macherano yang sekarang sekadar memanaskan bangku simpanan pasukan Barcalona.

Dengan kehadiran Luis Suarez dari Ajax dan Andy Carroll dari Newcastle United diharap dapat menajamkan lagi jentera serangan Liverpool di mana kita akan bertandang ke Stadium Stamford Bridge pada hujung minggu ini dan Torres akan bermain bersama-sama Gerrard bukan sebagai kawan tapi sebagai lawan...

Ingatlah wahai Torres serta semua pemain akan falsafah liverpool.. "No player is bigger than the club".

1 comment: